Saturday, July 24, 2010

Pas akan Jadi Parti Dominan Di Dalam Pakatan

PAS boleh menjadi parti dominan di dalam pakatan jika semua umat islam di Malaysia menjadikan Pas sebagai payung dalam membawa dan melaksanakan dasar-dasar Islam. Mereka boleh menunjukkan sokongan dengan menyertai Pas beramai-ramai bagi membolehkan Pas mengusai semenanjung Malaysia dan seterusnya Malaysia dan kemudiannya melaksanakan dasar islam yang tidak mampu dilakukan oleh Umno melalui parti barisan nasional yang telah menguasai malaysia sejak 50 tahun yang lalu.
Kini sudah tiba masanya untuk rakyat malaysia memberi peluang kepada Pas untuk menjadi lebih kuat lantas melaksanakan dasar yang diidamkan oleh seluruh umat islam di negara ini. Jika kita berjaya menubuhkan kerajaan kita percaya pasti segala masalah sosial,kronisme anti islam akan berjaya dihapuskan dibawah pemerintahan Pas yang adil, dan saksama berpandukan al-quran dan Hadis.
Pas perlu dikuatkan dan mendapat sokongan padu rakyat bagi membolehkan kita meneraju pakatan dalam mengepalai pakatan untuk menumbangkan BN. Sokongan terhadap Pas kini sudah meningkat berbanding beberapa tahun yang lalu walaubagaimanapun perlu diteruskan dan dipertingkatkan lagi sehingga pilihanraya akan datang seterusnya kita akan membentuk kerajaan selepas pilihanraya tersebut.
Adalah diharapkan penguasaan islam di Malaysia ini dapat dilaksanakan dengan jayanya dan mendapat kerjasama dari semua pihak dan dapat memberikan manfaat kepada semua pihak. Akhirnya, diharapkan semoga perancangan ini mendapat keberkatan daripada Allah S.W.T.

No comments:

Post a Comment